tisdag 10 maj 2011

Rosa är ljuvt

Ni som känner mig vet att jag gillar rosa.
Det är tur att jag fått två döttrar.
Visst pojkar kan ha rosa och flickor kan ha blått, men en kille i bara rosa kläder tror jag tyvärr skulle få det lite kämpigt i dagens samhälle.

Jag kände att det drog i mig och jag bara var tvungen att göra om lite på designen här på bloggen.
Rosa såklart!

Ikväll har jag bakat en kladdkaka med daim, kakao och hasselnötter.
Den ska få följa med hem till mor och far i morgon eftermiddag.
Sen har jag även en enorm tårtbotten i ugn just nu, jag hoppas att bakplåtspappret håller, för jag fyllde upp till kanten redan innan jag ställde den i ugnen.

Nu sitter jag och slappar i gungstolen först framför 112 - Luftens hjältar och nu Desperate Housewives.
Man kanske är lite arbetsskadad ändå som ser 112, men extra kul är det när det är "hemifrån" och om den del av landet som man själv jobbar med. Jag tycker dom gör ett fantastiskt jobb!
Sen en timma med hemmafruarna och kvällen är fullständig.

I helgen blir det två doptårtor till en liten tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar